//Superawr
Big Boss



Entries About Linkies Stuff

Hello. Imma this blog owner. Leave your footprints at my cbox yea :)


Pawprints



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Header By: Sesuci Kejora
Edited By: Nur Izzah
Others:   


Apa apa jelahh

assalamualaikum .


 hi . aku baru active kan balik blog ni . yang macam korang tahu aku ni dah ada blog baru . blog yang ni aku just tetengok macam tu je . blog ni di handle oleh aku atau kakak aku . sekian :d eh belum lagi ouke . haa ni yang nak kembali kat zaman rempit aku ni . bila baca balik post post aku yang entah berapa tahun dulu tu tak ada lah terlalu rempit . cara text aku pun macam budak baru nak up je masa tu . nevermind . i don't care what wanna say , seriously i don't care . oh ya kita ada pakwa . nama dia jepah . tak hado nama dia jepahnya . just aku yang panggil dia dengan nama tu . dia comel *lah sangat* :p mengada je update blog ni . aku tak tahu nak cerita pasal apa sebenarnya . ni pun main tulis je apa yang ada dalam kepala hotak aku ni haa . teruk bukan ? whatever ! ehh gediknya makkau ! Eh sayang sayang meh lah jejengok kat blog aku ni yang official ni at ijjah atau kakak aku ain ;d silakan silakan lols