//Superawr
Big Boss



Entries About Linkies Stuff

Hello. Imma this blog owner. Leave your footprints at my cbox yea :)


Pawprints



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Header By: Sesuci Kejora
Edited By: Nur Izzah
Others:   



whoaa !! esok dah sekolahh . sekejap gila cuti . tak puas lah . um pagi tadi baru aku perasan , rambut aku dah mula panjang x) jyeahhh !! rambut aku dah panjang . kali ni aku takkan dengar cakap mummy suruh potong rambut . lantak piiiii lahh . hahah !

periksa bulan March haritu aku dapat 5a 4b . macam mana Bahasa Melayu aku boleh B ? grrr !! ==' tapi BI aku A . Math aku pun A . kau percaya tak aku ambil aliran Bahasa Arab ? Ohmaii , nasib dapat A . ikutkann memangg aku taknak masuk kelas Bahasa Arab . tapi mummy aku buat muka sedih . nak memujuk letteww . sampai aku simpati kat dia .
Geram kott ! hm , dalam kelas ramai tak puas hati dengan aku . lepas tu dok perli-perli pulokk . terutamanyaa perempuan lah . yang lelaki pulak buat bodohh jea . tapi ada jugak yang tak puas hati dengan aku . heyy kawann ! sukahati aku lah nak pakai tudung pendek ke , kain sekerat lutut ke , stokin belang-belang ke , kau tak payah nak sibuk lahh . yang kena dimerit aku bukan kau . even aku tak pernahh kena dimerit pun . youu perempuan , tudung you dah cukup labuh kea ? haishh .


tak puas betul lahh aku let out . bytheway , handsome lah kumpulan Teen Top ni .
alamakk , mummy aku bising dah . ni jelahh aku update harini . kbyee (':