//Superawr
Big Boss



Entries About Linkies Stuff

Hello. Imma this blog owner. Leave your footprints at my cbox yea :)


Pawprints



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Header By: Sesuci Kejora
Edited By: Nur Izzah
Others:   


pergy maty lah kau =='

hari ni aku nak update pasal , ada sorang memb aku ni . punya lah berkira nak bayar dua ringgit je pun ==' .haih . pastu buad cite yang papa dea tak kasi dea bayar . "woi perempuan ! dua ringgit je weh" . oukefine kalau kau taknak bayar .
actually macam ni . aku , memb satu kelas aku and cikgu budak petang dah setuju nak bayar dua ringgit seorang untok CAT KELAS and BELI ALAS MEJA . sumpah aku cakap warna kelas aku buruk . kau bayang kan , langsir colour purple then dinding colour orange . tak ke cacat tu ? ;/

cakap je lah kau sebenarnya nak tunjuk perasaan yang kiteorg satu kelas taknak ajak kau mengeCAT kelas nanty . wehh !! kiteorg buad macam tu ada sebab lah . kau tu dah lah MENGADA . aku tak nak lah dalam kelas nanty kau dok sebok tulis nems AZRIN kau tu . kau kan gedik .sebab tu kiteorg taknak ajak kau . buad kelas betambah buruk aje . lepas tu kau lukis gambar LOVE lah ape lah . kau kan gila bayang . AZRIN TU DAH ADA AWEK . apa kau tak sedar lagi ke why dea taknak kau ADD dea kat FACEBOOK . kang bila aku kata kau bodoh , buta marah sedangkan benda tu memang FAKTA .
aku bukan nak cakap apa lah . kau tak perasaan ke budak-ii lelaki kat dalam kelas tu actually nak BAHAN kau aje . kesian lah tengok kau ni perempuan . poor you AYU ): eh sambung pasal duit kelas tu . aku suruh kau bayar RM2 je weh . ahh suka haty kau lah . jangan salah kan aku if semua budak kelas kita ignore kau nanty . habis siapa yang nak tanggung kau ? tak adil lah semua orang bayar , kau taknak bayar pulak . budak petang pun bayar lah weh . kau ingat CAT tu murah macam harga BEG KUNING kau tuu ?! lepas tu , kiteorg cadang nak beli alas meja . tu belum aku mintak RM5 . makin liat lah kau nak membayar nya . yang RM2 ni pun berkira . RM5 apetah lagi ==' kang kalau aku sedia kan meja khas untok kau kat belakang baru tahu . tanpa alas meja ! sumpah aku kata ada kau MENCACAT KAN KELAS . apa kau ingat semua orang nak kena dengar cakap kau aje ? hah pergi MAMPOS . majoriti dalam kelas tak suka perangai kau yang suka jerit-ii nak carik publisiti MURAHAN kau tu . macam BERUK kau tahu tak ? aku dah lama tak fight mulut ni . ikot kan hati , nak je aku MAKI kau lah perempuan . bajet good-ii DOG kau tu , kau simpan je lah . sorry to say .


MOOD - bengang nan perempuan publisiti =='