//Superawr
Big Boss



Entries About Linkies Stuff

Hello. Imma this blog owner. Leave your footprints at my cbox yea :)


Pawprints



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Header By: Sesuci Kejora
Edited By: Nur Izzah
Others:   


23.03.12 - cerai nan fitri muadzam ):

ni baru aku nak start ber'blog balik . humm cemana nak mulakan eah ? 23.03.12 hari jumaat tepat pukul 12.45tengahari , percaya atau tidak aku dah break nan fitri . sedih tu memang lah sedih . tapi nak buad macam mana kan ? takda jodoh kot . actually aku memang dah dapat agak minggu tu minggu last aku couple dengan dea . umm kenal dea dalam bulan dua belas rasanya . entah lah . aku ingat-ii lupa jee .
sekarang aku tak tahu samada aku kawan dengan dea atau apa . sumpah dea sombong tahap dewa . haish ! oukefinee . takpa . aku sedang belajar melupakan dea . susah jugak kan ?
takpa . aku mesty wake up. aku pun boleh hidup tanpa sesiapa . aku dah biasa sorang-ii (:eah , cerita pasal nei macam apa je kan ? humm , aku tak suka busybody pasal dea . mesty dea ingat aku akan tanya berapa result SPM dea kan ? haish . itu biar dea nan family dea je lah yang tahu . aku taknak tahu pun . eahmacam nei ke rasa bila kena tiggal ? sakit bukan ? sumah sakit . time aku nan dea break , aku tegah demam . kesian aku . takpa lah . aku hormat keputusan dea . aku terima nan rela hati walaupun sebenanya aku typu perasaan aku .
AKU NAK DEA TAHU YANG AKU SEDIH GILA !! WEH BUAYA AKU SEDIH LAH BODOHH !! grr =='
humm . dah ! stop story pasal dea . aku nak cerita pasal jiran aku pulak . apesal dengan dea ? haha !! MOHAMAD ASSRAF !! kau gila eah cakap macam tu kat aku . sumpah aku tak sanka yang kau akan let out macam tu kat aku .HAHA !! apa yang dea cakap kat aku? pelu ke let out kat sini . no need lah . malu lah aku . haih . sumpahgila budak tu . umm nak stop update . nak tengok SUNNY GIRL . kboii [: